niedziela, 30 czerwca 2013

Jagodowy album

... w fioletach, bo wykonałam go dla grupy Jagódek, do której uczęszczała moja Majka, na podziękowanie dla cudownej pani Agnieszki. Tylko dla wytrwałych, bo zrobiłam sporo zdjęć...


dedykacja oprawiona w śliczną ramkę z CRAFTfuna,


owoce dzikiej róży przerobiłam na jagody,


a znalezione w sieci wierszyki połączyłam (początek), resztę wymyśliłam (nawet się nie podejrzewałam o takie zdolności literackie;)


kilka zdjęć z najważniejszych wydarzeń przedszkolaków oscrapowałam, tu pasowanie:


bal karnawałowy:



piknik rodzinny:


i występ na dniach naszego miasta:


Dzieciaczki otrzymały zadanie narysowania tego, co im się w przedszkolu najbardziej podobało, Majka uwieczniła panią Agnieszkę oraz kilka zabawek,


i kilka innych obrazków:





Albumik wypadało ładnie opakować,


więc ścinkami użytych w albumie papierków ozdobiłam torebkę


Wytrwaliście do końca? Dziękuję! Okazało się, ze kilku stron ze zdjęciami nie obfociłam, więc post i tak jest krótszy:)))!

Pozdrawiam

Natka

10 komentarzy:

  1. O jej jaki piękny prezent !! Pani z pewnością była zachwycona !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, wszystko tu jest idealnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny prezent.Kolorek fajny - myślę osoba obdarowana była zachwycona.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny ;) dopracowany w najdrobniejszych szczegółach :) fajny pomysł z dołączeniem rysunków dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dotrwałam i bardzo mi się podobało :):)Wspaniały prezent, pamiątka na lata:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna pamiątka,z każdym dniem nabiera większej wartości,pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. super jagodowo- wypasiony albumik!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!