czwartek, 11 kwietnia 2013

Babeczkowy przepiśnik

Witam serdecznie!
Naszło mnie na coś słodkiego i zrobiłam sobie taki landrynkowy przepiśnik:

Hallo! 
Ich hatte Lust auf Suesssigkeiten und schuff mir so eins bonbonhaftes Rezeptbuch:


użyłam craftfunowych tekturek kulinarnych pokrytych glossy accents,
ich benutzte kulinarische Chipboards von CRAFTfun, die ich mit Glossy accents bedeckte,


papierków MME,

MME - Papiere,


dopełnionych arkuszem w sztućce ze Studio 75 (musiałam się nieźle nagimnastykować, żeby mi go starczyło na wewnętrzne strony okładek),

die ich mit einem Blatt mit Besteckmotiv Studio 75 ergaenzte,


okładki ozdobiłam dodatkowo kawałkami różanej taśmy papierowej.

die Umschlaege schmueckte ich zusaetzlich mit Washi Tape Stueckchen.


A to tył mojego przepiśnika:

Und so sieht der hintere Umschlag aus:


Zgłaszam go na smakowite wyzwanie do Sklepu Ewa.pl 'Słodko i pastelowo'
oraz 'Zajadamy słodkości' do Lemonade
Pozdrawiam cieplutko

Natka

7 komentarzy:

  1. Bardzo słodki przepiśnik :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu ewa-pl
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, bardzo słodki :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutko kolorowy i bardzo optymistyczny:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sieht klasse aus, viel zu schade um es zu benutzen.
    LG Anke

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowity przepiśniki :)

    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu.
    Pozdrawiam, Wikucha - DT sklep.ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziutka praca !!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!