czwartek, 27 grudnia 2012

Choinka i renifer

Witajcie po świętach!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje dwie ostatnie świąteczne kartki, które wykonałam dosłownie na ostatnią chwilę. Musiały być szybkie i proste, dzięki niezawodnym craftfunowym tekturkom cel został osiągnięty, nie wiem tylko, czy poczta dała radę na czas je dostarczyć...


Hallo!
Heute wollte ich meine letzten Weinachtskarten zeigen, die ich schnell machen musste, um sie rechtzeitig abzuschicken. Daswegen mussten sie einfach sein, dank den CraftFun-Chipboards wurde das Ziel erreicht und ich hoffe nur, dass sie rechtzeitig angekommen sind...



Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Świetne są, pełne uroku:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, delikatne i proste karteczki....reniferek mnie powala....potraktowałaś go pastą strukturalną czy tapetą??:) pozdrawiam:)....i życzę ci samych uśmiechniętych i pełnych błogosławieństwa dni w Nowym Roku...pełnych twórczych pomysłów i wielu przyjaciół:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Karteczki proste dzięki wykrojnikowi (który chyba teraz często będzie w użyciu:) oraz tekturkom. Reniferka pociągnęłam po prostu gęstą farbką akrylową, te smugi to niezamierzony efekt, raczej zasługa twardego pędzla...

      Usuń
  3. Dziękuję Ci pięknie za cudną karteczkę. Dopiero teraz, końcówka roku była ponad moje siły, więc wybacz proszę. I powiedz mi co to za wykrojnik? Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,pięknych prac i licznych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko! Ciesze się, że chociaż ta dotarła (zdążyła przed Wigilią?) Ja też miałam sporo na głowie i nawet życzeń noworocznych nikomu nie składałam...
      A wykrojnik to Romantic Rectangles Spellbindersa (mój przedgwiazdkowy prezent:)

      Usuń
  4. Dzięki, Kochana! I jeszcze raz wszystkiego dobrego.Muszę go kupić! Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!