środa, 4 lipca 2012

Muzyczne podziękowania

Witam serdecznie!
Końcówka roku szkolnego, jak widać, upłynęła mi bardzo pracowicie, tym razem przedstawiam Wam kartki dla nauczycieli ze szkoły muzycznej dla córek znajomych:

Hallo!
Das Ende des Schuljahres war anstrengend fur mich, ich musste viele Danksagungskarten  fuer die Lehrer schaffen, diesmal moechte ich Euch Karten fuer die Musikschullehrer zeigen:


Nie miałam zbyt dużo czasu na wymyślanie nowych układów, poszłam na łatwiznę i praktycznie wszystkie dziękczynne kartki wykonałam według tego samego wzoru: kółko na kwadratowej bazie,

Ich hatte nicht viel Zeit, deshalb habe ich's mir leicht gemacht und schaffte praktisch alle Karten nach demselben Muster: ein Kreis auf Quadratbasis,


 napis od jolagg, kwiatek, zawijaski, listki, wykorzystałam tu również papier ze starego, pięknie pożółkłego śpiewnika.

eine Blume, Schoerkel, Blaetter, hier nutzte ich noch Papier aus einem alten Gesangbuch.


 No i nie byłabym sobą, gdybym nie dorobiła pasującego opakowania

Und ich musste natuerlich eine passende Verpackung dazubasteln.


I jeszcze jeden zestaw z troszkę innych papierków: 

Und noch ein Set aus ein bisschen anderen Papieren:




Pozdrawiam słonecznie
Sonnige Gruesse von

Natka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!