czwartek, 12 lipca 2012

Bamboszki na powitanie maluszka

Witajcie!
Dawno nie robiłam dziecięcych karteczek (ostatnią chyba rok temu), więc postanowiłam wrócić do tematu, tą wykonałam na kolorystyczne wyzwanie studio 75 (błękit/zieleń + beż, ew. brokat) i zawiozłam ją na zlot, nie doczytałam niestety, że ma to być również wyzwanie tematyczne: Lato z latte...


Lubię robić kwadratowe kartki, a jeżeli mam zmieścić na nich wyjątkowo dużo elementów, to przerabiam je na easel card, czyli kartki sztalugowe, bo wtedy napis można umieścić na dole...


 Karteczkę ozdobiłam między innymi uroczymi bamboszkami z Craftfuna, obsypałam je brokatem, papiery lekko postarzyłam kawą, napis: 'Gratulacje z okazji narodzin synka' miałam wydrukowany na białym papierze, więc musiałam go zanurzyć całkowicie kawie, podobnie jak pasmanteryjnego misia.


Karteczkę zgłaszam na  Challenge # 66 Fancy Folds at Fussy & Fancy
Pozdrawiam

2 komentarze:

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!