sobota, 11 czerwca 2011

Od serca / Vom Herzen

A właściwie z serc... Majka miała dzisiaj ochotę na maglowanie Cuttlebugiem. Oto z tego powstało:
Und eigentlich aus den Herzen... Maja hatte heute Lust, etwas mit dem Cuttlebug zu machen, und dieser Haufen von Herzen ist daraus entstanden;
A że miałam strasznego lenia i nic mi się nie chciało robić w domu ani w ogrodzie, to spędziłam całe popołudnie na balkonie zszywając serduszka... A jak dokładnie zostały wykonane przeczytacie TU
Und da ich heute sehr faul war und keine Lust hatte weder im Garten noch im Haus zu schaffen, sass ich gemütlich auf dem Balkon und nähte die Herzen zusammen...

 s



5 komentarzy:

  1. Ciesze sie ze was to nie nudzi i potraficie sobie znalezc zajecie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu, dzięki temu się nie nudzimy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja wiedziała, co robi ;) teraz ma super gumki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te gumki, szkoda, że ja już z takich wyrosłam ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!