poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Kolorowe jarmarki...

 Wczoraj miałam okazję zaprezentować moją twórczość na Jarmarku w Bardzie  - miasteczko małe, ale impreza imponująca, świetna muzyka, mnóstwo wystawców, piękne rękodzieła, okazje do podziwiania i degustowania specjałów wielkanocnych, warto było zostać do końca, żeby spróbować barszczu burmistrza. Jarmark zwiedziło podobno 5000 osób. A oto mój skromny stoliczek:
 I  moje misternie zdobione jajka (początkowo w minimalistycznej białej wersji do zobaczenia z daleka na piławskim kiermaszu) z bliska (fioletowe już pokazałam tu):
 Jedno z nich (sama nie wiem które, niech szanowna załoga sama sobie wybierze) chciałabym zgłosić na Konkurs Wielkanocny Kwiatu Dolnośląskiego. Spróbujcie może też dodać swoje, bo do wygrania niezły zestaw stempli



 I Maja, dla której największą atrakcją, był balonik:

1 komentarz:

  1. jarmark w Bardzie, łał super sprawa. przejeżdżałam z 2 tygodnie temu, jadąc za Kłodzko i zobaczyłam baner z informacją o jarmarku. i chciałam się pojawić. ale moje przeziębienie odwiodło mnie od tego pomysłu...
    p.s.
    śliczne jajka;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!