niedziela, 10 kwietnia 2011

Jajo / Das Osterei

Styropianowe jajo obklejone koronką i ozdobione białymi satynowymi wstążkami to pierwotna bardzo elegancka wersja tej ozdoby. Jednak jak dla mnie trochę zbyt monotonna (może wstawię jeszcze fotkę, gdy zaświeci słoneczko, bo zostało mi jeszcze 5 takich:) i postanowiłam je trochę ożywić lawendowymi (czego niestety mój aparat nie uchwycił) kwiatkami wyciętymi tym wykrojnikiem z filcu oraz papierowymi listkami z tego samego zestawu.
Zgłaszam je na wyzwanie  nr 22 Hopmartu.

6 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci to jajo wyszło:)) Dziękuję z a udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. to to jajko, które było na kiermaszu? ładne dodatki, tak delikatnie dalej wygląda a takie odmienione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiola, tak to jedno z moich białych jajek. Zamierzam każde udekorować na inny kolor. Dzięki za wizytę!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja będę czekać na zdjęcia tych jajeczek :)
    Ps. w niedzielę będę na kiermaszu w Niemczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wioleta000 a mozna wiedziec skad jestes? bo ja w ogole pochodzę z Niemczy, ale mieszkam obecnie w Bielawie.

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!