piątek, 3 grudnia 2010

Wiara, nadzieja, miłość / Glaube, Hoffnung, Liebe




Znowu natchnęło mnie do zrobienia radosnej karteczki, wiem, połączenie różowo-zielone już było, tym razem w trochę innym wydaniu. No i usilnie staram się wykonać karteczkę bez akcentów wstążkowych, tutaj nie do końca mi się to udało. Ale mam w zanadrzu pewną kartkę, wydaje mi się ona jeszcze trochę niekompletna, pewnie dlatego, że brakuje jej wstążeczki...

Diesmal wieder eine froeliche Karte, ich weiss, es gab schon eine pink-grüne Verbindung, aber jetzt etwas anders. Und ich arbeite fleissig daran, eine Karte ohne Bänderakzente zu schaffen, aber hier hat es noch nicht ganz geklappt. Ich hab noch eine Karte, die mir aber noch unkomplett scheint, wahrscheinlich deswegen, weil ihr ein Bändchen fehlt...

2 komentarze:

  1. Świetna kartka, pełna świątecznego czaru, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natko, dziękuję bardzo za propozycję, udało mi się znaleźć stempelki, które chciałam i inne rzeczy. Ale teraz z kolei poszukuje chociaż odrobiny wolnego czasu na robienie karteczek... Szkoda, że doba jest taka krótka ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!