poniedziałek, 6 grudnia 2010

Podkładka

Oto jedna strona dwustronnej podkładki, druga jest soczyście owocowa w kiwi (z owocówkowej serii z ILS-a). Niestety musicie mi uwierzyć na słowo, bo bateria aparatu mi padła po zrobieniu tego zdjęcia, a podkładka juz poszła w świat... A to zdjęcie też jest nie najlepszej jakości, za co przepraszam

Das ist erste Seite von der doppelseitigen Kalendarunterlage, die zweite ist säftig grün mit Kiwi-Motiv (von der früchtigen ILS-Serie). Leider müsst ihr mir so glauben, denn der Akku ist leer geworden, nachdem ich das Foto gemacht habe und die Unterlage wurde schon vergeben... Und das Foto ist auch nicht von bester qualität, wofür ich mich entschuldige.

2 komentarze:

  1. Witaj. Nie wiem dlaczego ale zwraca wiadomości wysyłane do Ciebie na maila. Jeśli jeszcze masz gazetkę to ja nadal jestem chętna. Proszę podaj dane i kwotę do przelewu na mój adres: agata.kwiatkowska@interia.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!