środa, 15 grudnia 2010

Ostatnie... / Die letzten...





Jeszcze dwie karteczki, chyba już ostatnie ze świątecznych, już mam ich dość, więc więcej raczej nie będzie w tym roku! Chociaż z materiałów, które mi zostały, zrobiłam chyba jeszcze ze sto! Ale to dopiero za rok, za dwa...
Zauważyłyście, że obie kartki wykonane są z takich samych modułów: trapezów powstałych z trójkątów? Lepiej je widać na pierwszej kartce, zresztą pomysł na nią zaczerpnęłam z angielskiego czasopisma craftowego. Pomysł z gwiazdą na drugiej to już całkowicie mój pomysł.

Noch zwei Weihnachtskarten, das sind wohl die letzten, ich hab schon genug, so dass es dieses Jahr keine mehr gibt! Obwohl aus den Materialien, die mir übrig geblieben sind, koennte ich noch hundert machen. Aber erst nächstes oder übernächstes Jahr...
Habt ihr bemerkt, dass beide Karten aus gleichen modulen gemacht wurden: aus Trapezen, die aus Dreiecken entstanden sind? Besser kann man sie auf der esten Karte sehen, die Idee kommt übrigens aus der englischen Craftzeitschrift. Auf dioe Idee mit dem Stern bin schon ganz allein gekommen.

11 komentarzy:

  1. A mnie się pierwsza podoba bardzo! Jest świetna. No i lubię strasznie krateczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No a mnie obie zauroczyły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są , ale druga dla mnie jest na pierwszym miejscu:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hallo liebe Natka,
    ich bin die Mina (eigentlich Sabine, aber mein Spitzname ist mir lieber ;-.)), die Freundin von der Marzena ;-.)
    Dein Blog ist super, und super ist auch, daß du deinen Blog zweisprachig machst !!!
    Ich hoffe es geht dir gut und ich würde mich freuen vielleicht einmal von dir zu hören ...
    viele liebe Grüße
    Mina ;-.)

    OdpowiedzUsuń
  5. die karte mit dem stern gefällt mir besonders gut, voll schön !!!
    hugs mina ;-.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły... A Twoje zmęczenie Natka rozumiem bardzo dobrze... NA szczęście to już końcówka i teraz możemy startować ze świętami w kuchni... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your card is wonderful, I also like the card with the little bird.

    Thanks for joining us at Kartenallerlei this time.

    Hugs
    Stefanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty cards! Thanks for playing along with us at TSTR! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful! Thank you very much for joining us this week in the Tea Room! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. great cards! thanks for joining us this week at the Shabby Tea Room! : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa!
Danke fuer die netten Worte!